poniedziałek, 10 października 2016

Rozdział 5 "Zakupy"

Jest ktoś jescze na tym blogu?😳

Po wczorajszej nieudanej kolacji, Lu postanowiła wyciągnąć mnie na zakupy
Po godzinnym błaganiu, w końcu się zgodziłam
Nasze zakupy polegały na tym że chodziłyśmy od sklepu do sklepu, a wychodząc z jednego w ręku miałyśmy po 5 toreb
I tak w kółko, przez 3 godziny
Po skończonych zakupach udałyśmy się do pobliskiego Starbucks'a
Siedząc przy stoliku mojej ulubionej kawiarni rozmyślałam o wczorajszym dniu
Przejął się?
Niby co go obchodzi jakaś dziewczyna, którą zna dopiero kilka dni
Może jednak poczucie winy?
Moje przemyślenia przerwał kelner, który zapisywał na swoim notesiku zamówienie Lu
-A ty Vilu?
-Yyy... Co?-patrzę na Lu z przymrużeniem
-Co zamawiasz?-śmieje się krótko
-Poproszę ciasto kokosowe i do tego... Latte -odpowiadam po chwili
Patrzę chwilę na kelnera, który kończy zapisywać tym razem moje zamówienie
Jasne blond włosy, raz podkręcane, raz proste padające na jego smukłą twarz
Jednak nie ma tego czegoś
Odchodząc puscza do mnie oczko
-Spodobałaś się mu-śmieje się Lu kiedy mój wzrok odwracam spowrotem w jej stronę
-Coo? Co ty, on nie jest w moim typie-odpowiadam blondynce
-Verdas lepszy-tym razem myślę że się przesłyszałam
Patrzę na nią z niedowierzaniem, a ta na widok mojego wyrazu twarzy wybucha śmiechem
Dzięki temu wzrok ludzi w całym pomieszczeniu jest zwrócony na nas
W naszą stronę podąża ten sam kelner z naszym zamówieniem
Już po chwili mam przed sobą swoje ulubione ciasto kokosowe i do tego gorące latte w porcelanowej filiżance
Chwilę napawam się cudownym zapachem ciasta, lecz długo nie wytzymuję bo mam go już w ustach
Delektując się ciastem zauważam małą, zieloną karteczkę
Pozwoli biorę karteczkę i odczytuję co na niej widnieje

Umowisz się ze mną?

Mój wzrok podąża na kelnera, który przed chwilą jeszcze tu stał, posyła w moją stronę uśmiech, który odwzajemniam
Zbierając się podchodzi do mnie i omawiamy szczegóły spotkania
Podaję mu adres mojego zamieszkania i wychodzę razem z Lu ...


Hey!
Jest tu ktoś?😯
Powracam z rozdziałami 
Podoba się?
Bo według mnie to jest to beznadziejnie 

Buziam😘
Tila❤

3 komentarze:

  1. Hej!!
    Rozdział jest cudowny *.*
    V. Umowila się na randkę...a Leon? Chociaż, może być śmiesznie jak np. Będzie i nią zazdrosny😂😂...Pisz szybciutko kolejny rozdział...
    Buziaki😘
    Szalonaa❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny
    Pozdrawiam, Asia Blanco

    OdpowiedzUsuń
  3. Umówiła się z kelnerem?
    Ciekawe co wyniknie z tej randki.
    Cudowny. 😁😁

    OdpowiedzUsuń