niedziela, 23 października 2016

Rozdział 7 "Proszę"

Dedykacja dla Eva Eva


- Violetta idziemy - czuję na swoim nadgarstku dłoń Christiana
- Ona z tobą nigdzie nie idzie! - Leon wyrywa moją dłoń z ręki Christiana
Odwracam się i widzę że oczy Leona przybrały ciemnego koloru, a na jego szyi zaczęła pulsować żyła
Jak on słodko wygląda gdy się denerwuje...
Nie Violka STOP!
(To niżej już ma być normalną czcionką)
- A co ty masz do tego?! - krzyczy 
- Vilu idziemy - chwyta mnie za rękę i ciągnie w stronę wyjścia 
Po chwili czuję na swoim ramieniu dłoń, która z niesamowitą siłą odwraca mnie w drugą stronę 
- Nigdzie nie idziesz zostajesz ze mną! - warczy w moją stronę 
- Zostawcie mnie wszyscy! - krzyczę po czym wybiegam na zewnątrz 
Biegnąc po moich policzkach zaczynają toczyć się łzy odbijające się o chodnik 
W końcu przestaje wiedząc że jestem w odpowiedniej odległości od tamtego miejsca
- Dlaczego ja mam zawsze takiego pecha? - mówię do siebię dławiąc się łzami
Koło mnie zjawia się czarne BMW E90
Szyba się odsuwa i widzę smutną twarz Leona
- Vilu wsiadaj, bo zamarzniesz - prosi szatan
Faktycznie na mojej skórze pojawiła się "gęsia skórka" i cała się trzęse
- Nie! Daj mi spokój - warczę
- Vilu proszę - widzę na jego twarzy smutek, niepokój?
Ktoś się mną interesuje?
Wow!
- Nie Leon, to ja proszę - przyśpieszam kroku żeby jak najszybszej znaleźć się w domu
Nie chcę teraz z nikim rozmawiać
Znowu tego przeżywać
Szatyn zatrzymuje auto i wybiega z niego nie zamykając drzwi, chwyta mnie za nadgarstek i podciąga tak że odbijam się o jego umięśnioną klatkę piersiową, czuję woń jego cholernie drogich perfum od Prady
No tak przecież to Leon Verdas gwiazda Popu!
Pieniądze to dla niego nie problem
- Vilu proszę Cię - błaga unosząc mój podbródek do góry także widzi moje zapłakane oczy
- Leon ale ja... - nie kończę bo przerywa mi jego palcem który znalazł się na moich ustach
...

Hejooo
Tak otooo jest rozdział siódmy!
Jej!
Vilu ucieka przypomina jej się nieprzyjemna przeszłość  
Co się wydarzyło w przeszłości?
Dowiecie się w odpowiednim czasie 

Buziam😘
Tila

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. UUUU
      ZACYTUJE
      "Nie kończę,bo przerywa mi jego palcem który znalazł się na moich ustach"
      <3 <3 <3
      JEZUSIU
      CHCE NEXT!
      Emily ♥

      Usuń
  2. Będzie pocałunek?
    Ojjj byłoby fajnie.
    Szkoda tylko, że pewnie V się odsunie.
    Leon nie odpuszcza i chce ją zabrać ze sobą.
    Cudowny. ❤❤

    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny rozdział.
    Pocałują się???
    Violetta niech tylko się nie zdenerwuje...
    Świetny.

    Pozdrawiam.
    Miss Blueberry

    OdpowiedzUsuń
  4. I love too ❤
    Chyba dobrze napisałam.
    Boże jak ja późno tu się pojawiam, ale chyba lepiej późno niż wcale. Prawda?
    Przeszłości Violu mnie przeraża.
    Będzie beso ?
    Mam nadzieję że tak.
    Zapraszam cię do mnie.
    Pojawiła sie zapowiedź OS.
    Buziaki Ani

    OdpowiedzUsuń
  5. Serioooo?
    Kiedy ja się tu wkręciłam nie ma nic dalej? No nieeeeee XD
    To nie fair xDD
    Rozdział no zajebisty i tyle cnie :)))
    Ciekawe co będzie dalej XD
    Czekam na rozdział :*
    Kocham :3
    Natalka ☁❤

    OdpowiedzUsuń