środa, 29 czerwca 2016

Rozdział 3 "Zgineli"

Rozdział dedykuję Kylie;*



-Dobry wieczór-odezwał się szatyn po czym odpowiedziałam tym samym
-Zapraszam do środka-uchyliłam szerzej drzwi i wskazałam gestem ręki na jadalnie
Jedliśmy w niezręczniej ciszy, którą postanowił przerwać szatyn o oczach jak szmaragdy
-Skąd jesteście?-zapytał odkładając szklankę z wodą na bok
-Z Buenos Aires-odprłam po chwili, widząc że szatyn podnosi pytająco prwi przygotowywałam się na kolejne pytanie z jego strony
-Pomimo tego że jesteście z BA bardzo dobrze znacie język angielski?
-Nasza babcia mieszka w Hollywood-wtrąciła Lu posyłając mi ciepły uśmiech, który odwzajemniłam
-No wszystko wyjaśnia-odparł zielinoki
-A wasi...-przerwałam mu
-Zgineli w wypadku samochodowym -odpowiedziałam a moje oczy momętalnie się zaszkliły przypominając sobie to wydarzenie

-Mamo ale wrócicie szybko prawda-zapytała mała dziewczynka przytulając się do swojej mamy
-Tak kochanie tylko załatwimy parę spraw, a wy z Ludmiłą macie być grzeczne i  macie nie dokuczać pani Smith dobrze?
-Dobrze-odparła dziewczynka a po chwili na jej policzku znajdowały się usta kobiety
A za chwilę rodzice znikneli z jej pola widzenia


-Przepraszam ale muszę się przewietrzyć-odparłam nie powstrzymując już łez sspływających po policzkach
-Ja... ja bardzo przepraszam-dodał zmieszany nerwowo drapiąc się po karku...



Hejka!
Przychodzę do was z 3 rozdziałem
Taki smutny...
O przeszłości Vilu i Lu
Mam nadzieje że podoba się wam 
Przepraszam za błędy
Do piątku;*

Buziam;;*

Tila

10 komentarzy:

  1. #TilaProsiKylieŻebyNieSmutałaBoMaDlaNiejMiejsce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. #KylieSmutaBoŻalJejVioluILu

      Niezręczna cisza...
      Leon palnął głupie pytanie.
      Czy tylko ja zauważyłam że Fede siedzi cicho jak myszka a Lu nie rzuciła się na Verdasa?
      Vilu i Lu straciły rodziców ;cc
      Lajon potem przeprosił ;x

      #KylieProsiByTilaaPisałaDłuższeStorakiIDalejZajmowałaKylieMiejsce

      #KyliededykowałarozdziałTilliiniechTilaasięruszy

      Boski ^^
      Czekam na nexta <3 :3
      Kylie ✔ ❤

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cudowny ❤
      Ojej biedna Vivi 😢
      Złe wspomnienia wróciły 😢
      Poszedł za nią?Widać,że jest dla niego ważna.
      Czekam z niecierpliwością na next;**
      Buziaczek dla Ciebie 😘 😘 😘
      Kocham bardzo,bardzo,bardzo
      Diana

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Biedna Viola.
      Ehh on nie wiedział, ale wywołał przykre wspomnienia 😞
      Pójdzie za nią? Porozmawiają? Dobrze by było. Powinna wiedzieć, że mimo iż znają się krótko może na niego liczyć.
      Bo może, prawda?
      Cudowny 😀
      Czekam na next :*
      Buziaczki :* ❤

      Maddy ❤

      Usuń
  4. Wspaniałe
    Genialne
    Cudowne
    Złe wspomnienia powracają.
    Czekam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny ❤❤❤
    Czekam na next'a :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo. Kocham i czekam na kolejny rozdział

    OdpowiedzUsuń