niedziela, 26 czerwca 2016

Rozdział 2 "Wpadłaś Verdasowi w oko"

Dedykacja dla Gabrieli Górniak

-Jestem Violetta-witam się z przystojnymi szatynami
-A ja Federico, a to...-przerwał mu podchodząc bliżej mnie
-Leon Verdas-musną swoimi rozgrzanymi ustami moją dłoń
 -Ludmiła-pisneła swoim piskliwym głosikiem, podając Leonowi dłoń w celu jej ucałowamia, lecz on tylko ją uścisną


-Coś widzę Vilu że wpadłaś Verdasowi w oko-mówiła idąc w moją stronę z szklanką wody
-Dzięki-podziękowałam jej po tym jak podała mi wodę i upiłam dość spory łyk
-A ty Federico-bąknełam odstawiając puste naczynie na stolik obok kanapy
-Naprawdę? Nawet przystojny ten Federico-dodał bawiąc się swoimi blond włosami
-Wiesz Violetta...-o nie co ona kąbinuje? Nigdy nie urzywa mojego pełnego imienia, chyba że coś przeskrobała
-Zaprosiłam dzisiaj na kolacje Leona i Frderica-otworzyłam szeroko oczy niedowierzając że zrobiła to nie informując mnie o tym wcześniej
-Lud...-przerwała mi
-Masz 15 minut na wyszykowanie-powiedziała szybko i odeszła

Mam na sobie pudrową sukienkę od Chanel i w tym samym kolorze szpilki
Ostatni raz przejeżdżam błyszczykiem po moich ustach i jestem gotowa
Mój strój jest dopełniony lekkim makijażem
Po chwili dociera do mnie dzwonek do drzwi i słyszę krzyk Lu z drugiego pokoju
Idę korytarzem wprost do drzwi, słyszę stukanie moich szpilek o białe płytki na co na  mojej twarzy wkrada się lekki uśmiech
Po otwarcou drzwi ukazują mi się dwaj męszczyźni...

Hejka!
Jak widzicie mamy tu dwujeczkę
Mam nadzieje że wam się podoba
Przepraszam jeśli wystąpią błędy
Do wtorku

Buziam;*
Tila


10 komentarzy:

  1. #Diana
    Czy już zawsze zajmować miejsce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejsce może zostać 😏 Na pewno nie zabraknie mnie pod żadnym rozdziałem ❤️
      Cudowny rozdział jak zawsze;*
      Ludmiła szaleje za Leonem.Gdyby wiedziała co tak naprawdę czuje do niej Fede.Pasują do siebie idealnie tylko Lu tego jeszcze nie widzi.Na całe szczęście Vivi pomogła jej to dostrzec, że Federico za nią szaleje.Violetta wpadła w oko Leonowi *-* Oni są dla siebie stworzeni 💕 Wspólna kolacja a może podwójna randka? ^.^
      Mają szanse lepiej się poznać.Jakiś romans między Leonem a Vivi?Umieram z ciekawości.
      Prawdziwa perełka 💖
      Czekam na next

      Buziaczek dla Ciebie 😘 😘 😘
      Diana

      Usuń
  2. Hej hej rozdział.
    Brak mi słów.
    Leonowi wpadła w oko V i to jest pewne.
    Lu jak zawsze coś wywinie.
    Uuu Violetta dla kogo się tak wystroiłaś ?!
    Dla Verdesa >
    Na pewno.
    Lu się podoba Fede
    Czkam na 3 !

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny. Masz talent. Jesteś naprawdę niesamowita. I czekam na leonette. Kocham Viola.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szykuje się wspólne spotkanie. Co z niego wyniknie? Kurde ciekawa jestem. 😁
    Ludmiła już zauważyła, że V spodobała się Leonowi. Co teraz? Kiedy zauważy to sama zainteresowana?
    Cudowny.
    Czekam na next :*
    Buziaczki :* ❤

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo. Jestem ciekawa co się wydarzy na tej kolacji. Czekam na kolejny rozdział. Kocham

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny ♡♡♡
    Czekam na next'a :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Tilaa od nexta zajmujesz mi miejsce pod rozdziałami ;33
      Bo to jest cudowne *-*
      Lajon muska ustami dłoń V.
      Mrrrr *-* <3
      I jeszcze Lu ma obsesje.
      Federico się blond spodobała ;*
      I jeszcze ta kolacja.

      Moja kochana Tilo, Kylie tu zostaje i prosi o zajmowanie jej miejsc.
      Bo sie popłacze i zajmę ci miejsce na cmentarzu obok Madison!

      Kylie ❤

      Usuń