piątek, 24 czerwca 2016

Rozdział 1 "A walić mecz"


~Czasami jedno spojrzenie jest więcej warte niż,
1000 komplemętów~
-Lu no chodź-krzyczę na nią już dobre 10 minut a ona nic.
-Idę, idę-mówi wychodząc z łazienki
Jesteśmy na lotnisku, Lu wyporzyczyła samochód, który czeka na nas na parkingu, a ja chcę już być w domu

-To tu-wskazała niemały dom koło jakiejś olbrzymiej wili
-Obok nas mieszka sam Leon Verdas- pisneła zamykając a taczej trzasjając drzwiami samochodu
-No nie i znowu się zaczyna-mruknełam pod nosem
-Lu dobra już nie chcę nic słyszeć o tych rozpieszczonych gwiazdeczkach-dodałam zrezygnowana

-Leon pośpiesz się zaraz zaczyna się mecz-krzyczy Federico
-No już, już jesteśmy prawie
-O Leon patrz mamy nowe sąsiadki, nawet ładnie a szczrgulnie ta blądi-pokazuje mi dwie dzciewczyny targające walizki
-No Feduś wreszcie ci się ktoś podoba-zaśmiałem się
-To co z meczem?-pytam gdy wysiadamy z samochodu
-A walić mecz ja idę do mojej przyszłej dziewczyny-bąkną i podążył w strone dziewczyn
-Czekaj idę z tobą-krzyknełam za chłopakiem
-Cześć dziewczyny-powiedział
-Jestem Federico a to...-nie dała mu dokończyć i rzucił a się na mnie ta blondi
-Leon Verdas-wrzasneła
-Ludmiła uspokój się!-krzykneła brunetka
Jeny jaka ona śliczna

-Lu uspokój żeś się-wrzeszczę zdejmując ją z szatyna
Muszę powiedzieć że jest bardzo przystojny
-Dobra, dobra już-mruczy od niechcenia, odsuwając się  od chłopaka
Jestem Violetta...


Hejka!
Witam was w pierwszym rozdziale na moim drugim blogu
Piersze spotkanie Leonetty
Ale nie cieszcie się
Jeszcze sobie poczekacie
Lu wariatka
Zakończenie roku szkolnego i wakcje!!
Mieliście pasek??
Ja tak :p
Do niedzieli

Buziam;*
Tila


6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Cudowna historia się zapowiada ❤️
      Leon jest sławny.Ludmiła za nim szaleje 😃
      Nie dziwie się jej w końcu to Leon *-*
      Fede już upatrzył sobie Lu.
      Nie będzie za szybko Leonetty?Może z Fede i Lu będzie szybciej?;)
      Mi jeszcze do wakacji pozostał prawie miesiąc;(
      Taki jest minus mieszkania w Wielkiej Brytanii 😢
      Czekam na next;**
      Buziaczek dla Ciebie 😘 😘 😘
      Diana

      Usuń
  2. Viola spotkała Leona. Będą koło siebie mieszkać.
    Cudowny 😊
    Fede już się zakochał w Lu 😂
    Szybki jest.

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały!
    Lu to wariatka.Pozytywnym znaczeniu.
    Fede zakochany w blond lokach Lu.
    Pierwsze spotkanie Leonetty!
    Czekam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej kochanie. Cudowny rozdział. Lajonetta i ich pierwsze spotkanie. Lu dziewczyno ogarnij się!!!! Ja wiem że on jest mega przystojny no ale wiesz... czekam na next. Buziaki Viola.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejo.
    Zapraszałaś do siebie więc jetem.
    Wspaniały rozdział.
    Leoś gwiazdor cudo.Do przyszłej dziewczyny?
    Coś się kroi.Czekam na następny rozdział
    PS.Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń