poniedziałek, 20 lutego 2017

Prolog



-   Rose dobrze wiesz że nie zamierzam do tego wracać!  -  szatynka nie wytrzymując wychodzi na balkon i z kieszeni wyciąga niebieskie pudełeczko a z niego papierosa.
Po chwili czuje na swoim ramieniu czyjąś dłoń, nie ma żadnych wątpliwości że to jej siostra Rose.   -  Miałaś z tym skończyć  -  mówi wydzierając mi z dłoni papierosa i depcząc go.
-  Skończyłam  -  tłumaczę opierając się o barierkę.  Mój nałóg zaczął się gdy popadłam w depresję, miałam wtedy 16 lat. Wszytko zaczęło się gdy ojciec nas zostawił. Matka zaczęła pić, straciła pracę, w końcu straciła nas. Rose miała skończone osiemnaście lat, została moim prawnym opiekunem. Nie radziła sobie z tym wszystkim, dobrze o tym wiedziałam, w dzień chodziła do szkoły a w nocy pracowała. Na dodatek ja, tak ja zaczęłam pić, palić... Tak wszystko po kolei się waliło. Można powiedzieć że spieprzyłam jej życie.
-  Violetta proszę nie utrudniaj tego  -  spoglądam na nią i bez wahania podchodzę i się przytulam. -  Wiem, wiem że to wszystko jest dla ciebie trudne, ale... -  przerywam jej.   -  Znajdę pracę  -  mówię, kobieta momentalnie odrywa się i zdziwiona spogląda na mnie.
-  Muszę wreszcie się usamodzielnić, nie będę  do końca życia na twoim utrzymaniu, poza tym jesteś z Ben'em, nie chcę wam przeszkadzać. -  tłumaczę spoglądając na panoramę Nowego Yorku. Blondynka przez chwilę nic nie mówi, jednak słyszę jak staje obok mnie i spogląda na mnie z uśmiechem.
-  Na pewno dasz sobie radę?
-  Na pewno


Heloo!
Powracam na tym blogu! Sorry ale tamto opo nie miało żadnego sensu. Boję się że to też to nie będzie miło... Tak jak ten prolog xDD
Czy wgl ktoś tu jeszcze został? Tego też nwm xD Mam nadzieję że ktoś został.
Ogólnie to jest ten cudowny  prolog. Tak to wszytko jak narazie wygląda...
Więc dzisiaj postaram się napisać jedynkę ale nwm kiedy ją dodam, dzisiaj czy jutro... Nwm xD Czekajcie cierpliwie 

Tila 

4 komentarze:

  1. Hejka@
    Czekam na rozdział z niecierpliwością.

    Buziaki
    Miss Blueberry

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejcio!!
    Ciekawie się zapowiada😍
    Czekam na jedyneczkę....

    Dla zabicia czasu zapraszam do mnie 😉😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że wróciłaś.
    Czekam na 1
    Asia Blanco

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie mogę się doczekać rozdziału ❤

    OdpowiedzUsuń